0 items
€ 0
Zoeken

Veelgestelde vragen

Contact & Openingstijden
Hoe neem ik contact met jullie op?

Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 21.00 uur. U kunt ons een e-mail sturen via ons contactformulier op onze website of naar klantenservice [ at ] dekbedovertrekken.be.

Wanneer zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Van maandag t/m vrijdag zijn wij bereikbaar tussen 09.00 en 21.00 uur op +32(0)3 808 4347.

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1 - Producten bestellen
Heeft u een product gevonden? Klik dan op de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’.

Stap 2 – Winkelwagen
Hier kunt u eventueel het aantal artikelen nog wijzigen.

Stap 3 – Bestellen
Bent u klaar met winkelen? Klik dan in uw winkelwagen op de knop ‘Afrekenen’.

Stap 4 - Gegevens invoeren
Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen.

Stap 5 - Betaal- en bezorgmethode
Hier kunt u uw betalingsmethode selecteren en kiezen of u uw bestelling wilt afhalen of laten bezorgen.

Stap 6 - Bestelling bevestigen
Tot slot moet u onze Algemene Voorwaarden accepteren en kunt u de order ‘Bevestigen’.
Per e-mail ontvangt u een bevestiging van uw aankoop.

Bij Dekbedovertrekken.be staat veilig winkelen hoog in het vaandel.
Online winkelen is bij ons dan ook 100% veilig en betrouwbaar. Bij vragen over het bestellen van artikelen kunt u contact opnemen met onze klantendienst. Wij staan u graag te woord.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+32(0)3 808 4347
Is mijn artikel of maat beschikbaar?

Per artikel wordt in de webshop een voorraadstatus weergegeven. Er zijn vier verschillende statussen: groen, blauw, oranje en rood. De groene status betekent dat het product uit voorraad leverbaar is en direct geleverd kan worden. Blauw wil zeggen dat het product tijdelijk niet leverbaar is en in bestelling is bij de leverancier. Een oranje status houdt in dat het product niet voorradig is en besteld moet worden bij de leverancier. Ter indicatie wordt bij blauw en oranje een verwachte leverdatum aangegeven. De rode status betekent dat het product definitief uitverkocht en niet meer te verkrijgen is.

Let op: de voorraadstatussen verschillen per product per maat en kleur.

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+32(0)3 808 4347
Betalen
Zijn er ook kortingscodes van Smulderstextiel.be?

Smulderstextiel.be maakt geen gebruik van kortingscodes. Wel worden er in sommige gevallen unieke actiecodes uitgedeeld. Deze kunnen bijvoorbeeld gewonnen worden bij winacties of via de nieuwsbrief verspreid worden. U kunt zich hier inschrijven voor de nieuwsbrief.

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+32(0)3 808 4347
Hoe gebruik ik een actiecode?

Uw actiecode kunt u gebruiken door deze in de winkelwagen in te voeren bij ‘actiecode inwisselen’. Het bedrag wordt vervolgens automatisch verrekend met uw bestelling.

Is het bedrag van uw bestelling exclusief verzendkosten minder dan € 50,-, maar inclusief deze kosten meer dan € 50,-, dan moet u de resterende verzendkosten betalen. In alle andere gevallen hoeft u geen verzendkosten te betalen.

Een actiecode is niet inwisselbaar voor geld. Producten aangeschaft met een actiecode zijn niet om te ruilen voor geld. De actiecode is één keer te gebruiken en vervalt ongeacht het bedrag van de bestelling na gebruik. Per bestelling is één actiecode te gebruiken. 

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+32(0)3 808 4347
Welke betaalmethodes zijn er?

Bij bezorging en afhalen op een UPS Access Point zijn er twee betaalmethodes mogelijk: 
- Bancontact/Mister Cash betaling
- Creditcard betaling

Bancontact/Mister Cash betaling
U betaalt direct veilig met uw bank.

Creditcard betaling
Alle Visa, Mastercard en American Express creditcards worden geaccepteerd.
3D secure: We vinden het belangrijk dat deze betaalmethode veilig verloopt, daarom laten we betalingen niet alleen via een PCI-gecertificeerde partij lopen, maar hebben we ook een extra beveiligingsniveau voor betalingen met Visa en Mastercard. Dit beschermt de gebruiker tegen ongeautoriseerd gebruik van de creditcard.

Achteraf betalen & onder rembours betalen
In België is het bij ons helaas niet mogelijk om achteraf te betalen of onder rembours aan de deur te betalen.

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+32(0)3 808 4347
Verzenden & Bezorging
Welke bezorgopties zijn er?

Standaardbezorging
Uw bestelling wordt, met uitzondering van bestellingen gedaan op zaterdag, standaard de volgende dag tussen 08.00 en 17.00 uur geleverd met PostNL. Dit geldt alleen voor bestellingen die uit voorraad leverbaar zijn.

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+32(0)3 808 4347
Wanneer wordt mijn product geleverd?

Op iedere productpagina (en in uw winkelwagen) staat de voorraadstatus van het product. Er zijn een aantal mogelijkheden:

Groen
Het product is uit voorraad leverbaar. Afhankelijk van de keuze van uw bezorgoptie wordt het product dezelfde avond, de volgende dag of de dag/avond van uw keuze bezorgd worden.

Blauw
Het product is tijdelijk niet leverbaar en is in bestelling bij onze leverancier. Bij de status wordt indien mogelijk een indicatie over de levertijd aangegeven.

Oranje
Het product is niet uit voorraad leverbaar en moet besteld worden bij de leverancier. Bij de status wordt een indicatie over de levertijd aangegeven.

Rood
Het product is uitverkocht en niet meer leverbaar.

Let op: deze statussen verschillen per overtrek per maat en kleur en zijn afhankelijk van uw betaalwijze.

Smulderstextiel.be houdt u, wanneer u een product besteld heeft dat niet uit voorraad leverbaar is, nauwkeurig op de hoogte van de levertijd.

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+32(0)3 808 4347
Hoe worden producten verstuurd?

De producten worden verpakt in een milieuvriendelijke verzendzak of, bij grote leveringen, in een doos voorzien van ons embleem/logo. 

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+32(0)3 808 4347
Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, dat kan. Zodra uw producten zijn ingepakt in ons magazijn ontvangt u per mail een track & trace code. Deze is uiterlijk de volgende ochtend actief. 

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+32(0)3 808 4347
Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling van boven de € 50,- in België nemen wij de verzendkosten van € 3,95 voor onze rekening. Kiest u voor Vandaag geleverd of een latere avondlevering, dan betaalt u daar € 3,95 (extra) verzendbijdrage voor. In het buitenland kunnen de verzendkosten hoger liggen, ongeacht het orderbedrag. De verzendkosten voor het buitenland zijn:

Nederland - € 3,95
Duitsland - € 6,95
Luxemburg - € 9,95
Frankrijk - € 12,95
Spanje - € 17,95 

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+32(0)3 808 4347
Toon meer vragen
Garantie & Retouren
Mijn product bevat bij ontvangst een (productie)fout, hoe kan ik dit retourneren?

U kunt uw producten binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Dit is te allen tijde gratis. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht. Op het moment dat u heeft aangegeven uw aankoop te willen retourneren heeft u 14 dagen om het product terug te sturen. Gebruik hiervoor het retourformulier, of stuur het direct via UPS naar onderstaand postadres. Een overzicht van de UPS afhaalpunten bij u in de buurt vindt u op de website van UPS. Bij het afhaalpunt hoeft u voor de zending niet te betalen.

De te retourneren artikelen dienen redelijkerwijs worden verstuurd. Verpak deze in stevig papier, plastic draagtas of in een doos. Indien reeds voldaan wordt het totaalbedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending, van de geretourneerde producten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding. Wanneer u slechts een deel van de bestelling retourneert worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed.

Over uw aankoop is de wettelijke garantie van kracht. Dat houdt in dat u naar redelijkheid mag beoordelen of het product naar wens is. U mag producten uit de verpakking halen en bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen. Wij raden u aan bij retourzendingen het verzendbewijs te bewaren.

Kloosterweg 18
4421 PV Kapelle
Nederland

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+32(0)3 808 4347
Mijn ontvangen product is niet naar wens. Wat nu?

U kunt uw producten binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Dit is te allen tijde gratis. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht. Op het moment dat u heeft aangegeven uw aankoop te willen retourneren heeft u 14 dagen om het product terug te sturen. Gebruik hiervoor het retourformulier, of stuur het direct via UPS naar onderstaand postadres. Een overzicht van de UPS afhaalpunten bij u in de buurt vindt u op de website van UPS. Bij het afhaalpunt hoeft u voor de zending niet te betalen.

De te retourneren artikelen dienen redelijkerwijs worden verstuurd. Verpak deze in stevig papier, plastic draagtas of in een doos. Indien reeds voldaan wordt het totaalbedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending, van de geretourneerde producten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding. Wanneer u slechts een deel van de bestelling retourneert worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed.

Over uw aankoop is de wettelijke garantie van kracht. Dat houdt in dat u naar redelijkheid mag beoordelen of het product naar wens is. U mag producten uit de verpakking halen en bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen. Wij raden u aan bij retourzendingen het verzendbewijs te bewaren.

Kloosterweg 18
4421 PV Kapelle
Nederland

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+32(0)3 808 4347
Klachten
Hoe dien ik een klacht in?

U kunt per e-mail op klantenservice [ at ] dekbedovertrekken.be en telefonisch via +32(0)3 808 4347 een klacht indienen over een product of dienst. Uiterlijk binnen 14 dagen ontvangt u hierover een inhoudelijk antwoord, de praktijk leert dat dit op werkdagen binnen 24 uur het geval is. 

Naast de interne klachtenprocedure van de webshop, kunt u steeds terecht bij BeCommerce en bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+32(0)3 808 4347
Characteristic
Veilig betalen
 

betaal online met uw eigen bank via een beveiligde verbinding

 
 
 
 
 
Characteristic
Betrouwbaar
 
 
 
 
 
 
 
Characteristic
Snelle levering
 

dit weekend besteld,
dinsdag al in huis!

 
 
 
 
 
Characteristic
Zichttermijn
 

gratis retourneren
binnen 30 dagen

 
 
 
 
 
Characteristic
Persoonlijke service
 

bel +32(0)3 808 4347
(werkdagen 09.00 tot 21.00 uur)

 
 
 
 
 
Uitgebreid zoeken
Artikelgroep
Maat
Kleur
Materiaal
Merk
Dessin